Inloggen:
Onthouden:

 

Home
 
Registratie
 
Wachtwoord vergeten
 
Dealers
 
Onderdelen:
 
Gereedschap
 
Kleding-Helmen
 
Motoronderdelen
 
Onderhoud
 
Race and Street Kuipdelen
 
Slijtage - vervanging onderdelen
 
Street Acc
 
 
Cross en ATV Banden
 
Banden
 
Over GoParts
 
Even lachen
 
Links
 
Uitleg bestellen en algemene voorwaarden
 
Veel gestelde vragen (FAQ)
 

Winkelwagentje

 
GoParts winkel
 
Tell a friend

 

WinkelwagentjeHome on-line shop - Veel gestelde vragen (FAQ)
Veel gestelde vragen (FAQ):
Wat is jullie levertijd?
- Spare parts : 1 week
- Street accessoires (m.u.v. kuipdelen) : 1 week
- Kuipdelen e.d. : 3 weken
- Custom parts : 1 week
- Special made parts : 1 tot 3 weken

Moet ik altijd verzendkosten betalen?
Ja, behalve als wij iets naleveren, of als we een verkeerd artikel hebben geleverd.
Dan wordt deze opgehaald door onze vervoerder.

Kan ik spullen terugsturen en krijg ik dan mijn geld terug?
Ja, artikelen die we standaard op voorraad houden kunnen teruggestuurd worden.
Dit geldt niet voor kuipdelen e.d.
Er zijn wel kosten verbonden aan het terugsturen van de artikelen, dit is een 25% handling.

Wat is een porto verzekering?
Gratis afhaalservice voor retourzendingen.

Wat is jullie emailadres ?
Een e-mail adres hebben we helaas niet meer, aangezien heel veel klanten
mailen "heeft u een keerring op voorraad en wat is de levertijd?". Dit
staat duidelijk in op de order en ook bij de frequently sked qeustion.
We kregen een 100 a 200 mailtjes per dag waar iemand heel lang mee bezig
is. Deze tijd kunnen we beter gebruiken om de zendingen op tijd weg te
krijgen naar onze klanten.
Hierdoor hebben we vaak een kortere levertijd dan vaak vermeld is.

Waarom zijn sommige artikelen zo goedkoop zijn?
We kopen in bulk in waardoor we een betere prijs kunnen bedingen.

Er is geld van mijn bank of girorekening afgeschreven maar ik heb nog niets in huis?!
Klopt, er kan altijd een een dag of 2 tussen zitten voordat u het artikel heeft en dan kan afgeschreven zijn.
Vaak wordt dit tegelijk met de verzending gedaan.
Betaald u direct met credit card of ideal zal u zien dat Ogone een speciale firma waar wij mee samenwerken voor ons de incasso hiervoor doet. Dit staat dan later pas bij ons op de rekening.

Hebben jullie een winkel?
Ja we hebben een winkel waar je een hoop artikelen kunt zien of vasthouden,
let wel we hebben veel maar niet alles op voorraad, wel kunnen we u hierover informeren.
Wij zijn geopend van:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09.00 - 17.30
Woensdag: 09.00 - 17.30
Donderdag: 09.00 - 18.00 en 19.00-21.00 (koopavond van April tot Oktober)
Vrijdag: 09.00 - 17.30
Zaterdag: 09.00 - 16.00
Lunchtijd: Dinsdag tot Vrijdag van 12.00-13.00
 
Is alles op voorraad?
Nee. Van onze webshopvoorraad is ongeveer 95% direct leverbaar vanuit het magazijn bij onze leverancier.
In onze winkel hebben we een datgene liggen wat de hardlopers zijn.
Dit zijn o.a. valblokken gsg mototechnik, wheelstripes, accu's, remblokken, filters, Led achterlichten enz enz
Wil je graag weten of een artikel op voorraad is in onze winkel, neem dan contact op met onze winkel
0344 614644.

Ik durf mijn creditcard of rekeningnummer niet via het internet te verzenden. Wat nu?
Dit is een beveiligde verbinding. Deze gegevens worden gecodeerd en dan
verzonden, ook via uw eigen bank. Dus is het veilig om te doen ja.
 
Zit er garantie op de bij jullie bestelde artikelen?
Ja mits er op een verantwoorde manier gebruik van is gemaakt.
De garantie is 1 jaar.

Leveren wij de producten ook aan uw dealer?
Ja uw dealer kan bij ons het gewenste artikel bestellen zodat u het toch in uw vertrouwde omgeving kunt kopen.

Kan ik mijn spullen ook ophalen in de winkel?
Dit is mogelijk, alleen moet u het duidelijk vermelden in het vakje opmerkingen,
u krijgt dan de vrachtkosten terug bij het ophalen in de winkel.

Kan ik een artikel wat GoParts voor u speciaal besteld heeft annuleren.
Een backorder of speciaal besteld artikel kan altijd geannuleerd worden, er worden wel 25% annulerings kosten in rekening gebracht.
U kunt dan achter uw order aanklikken vragen over mijn order.
Wij zullen u dan zo snel mogelijk een antwoord geven wanneer uw order wordt geleverd.

Vervoerders.
U kunt bij ons diverse vervoerders vinden en u kunt zelf kiezen wie u zou willen hebben.
Indien u doordeweeks thuis niet aanwezig bent, kies dan voor de post die kunt u later ook
afhalen op het postkantoor.
Indien u dat niet wilt kunt u bij opmerkingen uw werkadres of het adres van uw buren of een
goede bekende neerzetten. Zodat u zeker weet dat het afgeleverd kan worden.
Indien u niet thuis bent en het pakket wordt meerdere maken aangeboden kunnen wij u
per extra aflvering 4,50 in rekening brengen.
 
Ik heb een order geplaatst maar niet kunnen betalen, wat nu?
Op het moment dat je bij ons een order ingeeft krijg je altijd een bevestiging, ook als je niet betaald hebt.
Als deze niet betaald is behandelen wij deze ook niet, je kunt gewoon een nieuwe order invoeren
en alleen die orders die betaald zijn behandelen wij.
De andere niet betaalde order wordt intern bij ons verwijderd ook al zie je deze nog wel staan
bij orderhistory.
Dit geldt uiteraard niet bij automatische incasso.
 
Ik heb maar een hele kleine order, betaal ik dan ook minder vracht?
Wij hebben een minimum aan vracht in ons systeem zodat je bij ons toch de kleine artikelen kunt bestellen zonder dat je daar extra handling voor betaald. Het betekent wel dat je iets meer vracht betaald maar dat is altijd nog minder dan wat andere extra rekenen.

 

Adresgegevens en openingstijden:
GoParts
Lutterveldweg 5
4005 LD Tiel
Nederland


Tel: 0344-626405 (Service Desk Internetorders)

Openingstijden winkel:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 13.00-17.30
Woensdag: 13.00-17.30
Donderdag: 13.00-18.00 en 19.00-21.00*
Vrijdag: 13.00-17.30
Zaterdag: 10.00-16.00
   
Lunchtijd Dinsdag tot Vrijdag van 12.00-13.00
* Van November tot Maart geen koopavond.
   
Openingstijden service desk internetorders:
Maandag: 10.00-17.00
Dinsdag: 10.00-17.00
Woensdag: 10.00-17.00
Donderdag: 10.00-17.00
Vrijdag: 10.00-17.00
Zaterdag: Gesloten
   
Lunchtijd Maandag tot Vrijdag van 12.00-13.00